Opowiadania erotyczne Sex Grupowy

Zawsze marzyłeś o tym, żeby wziąć udział w seksie grupowym? U nas możesz poczuć się jak prawdziwy Casanova, czytając o gorącym seksie grupowym z seksownymi modelkami o wielkich biustach i kształtnych tyłkach. Fantazjuj o najgorętszych kobietach z opowiadaniami erotycznymi w kategorii seks grupowy!

Mnie Panią Prezes zdominował 20-latek! cz. 2

Przyszedł już następnego dnia zgodnie z moimi przewidywaniami. Prawdopodobnie byłam jego pierwsza kobieta w jego młodym życiu. Więcej w tym wszystkim było desperacji niż wyrachowania. Była już jednak środa a, na poniedziałek potrzebowałam całości dokumentów. Chciałam mieć to już za sobą. Wszedł zdenerwowany, od razu zamknęłam drzwi i poinformowałam asystentkę ze pisze odpowiedz by nie przeszkadzano. Ubrałam się najmniej seksownie jak potrafiłam, jednak ciężko było... Przeczytaj więcej...

Sylwia część III - Impreza pokerowa 1

Sylwia bała się wieczora. Zdążyła poznać Filipa i jego towarzystwo, bo byli dobrymi kumplami jej „współlokatorów”. Filip był typowym karkiem w dresie, Do tego był wyjątkowo potężnym facetem, ok 2 m wzrostu, szerokie barki, ogolony na łyso z zawadiackim spojrzeniem i lekceważącym uśmieszkiem, którego zainteresowania ograniczały się między siłownią, imprezami i zaliczaniem kolejnych panienek, a jego koledzy byli podobni, ekipa wulgarnych chamów i prostaków, którym... Przeczytaj więcej...

Kino

W jednym z głupich konkursów szkolnych wygrałem bilet do kina. Był to konkurs walentynkowy więc bilet był podwójny a drugą jego część wygrała ewa z równoległej klasy. Nie znałej jej zbyt dobrze ale wydawała się całkiem w porządku. Dzień przed wyjściem do kina dowiedziałem się od innej koleżanki, że ta Ewa już kiedyś o mnie wypytywała i się mną podobno interesowała. Okazało się że kino jest gdzieś na zadupiu i ledwo je odnaleźliśmy. Weszliśmy na salę prawie spóźnieni... Przeczytaj więcej...

Nastoletnie szmaty

Pewnego wakacyjnego dnia z samego rana obudziło mnie pukanie do drzwi. Wstałem i poszedłem do drzwi. Gdy je otworzyłem w progu stały Olka i Oliwia. Olka miała 18 lat i była wysoką chudą blondynką o zielonych oczach. Ubrana była w szare leginsy, trampki i białą koszulkę na ramiączkach. Oliwia była od niej młodsza, ale wyglądała na dużo starszą. Miała około 165 cm wzrostu, była zgrabna miała spore cycki i tyłek. Miała na sobie białe jeansowe spodenki niebieską koszulkę... Przeczytaj więcej...

Mały penis

Cześć, mam na imię Anna, jestem dość seksowna kobieta jednak oczywiście nie pozbawioną wad. Mimo że mam podobno seksowne pełne usta, figlarne niebieskie spojrzenie to już przyciężkie piersi F mnie meczą. Do każdego ćwiczenia zabawy potrzebuje dobrego, najlepiej sportowego stanika. Mam zgrabna okrągła pupe, ładna talie, ale wzrost zaledwie 173.Mimo to akceptuje swoje ciało. Pisze taki wstęp, ponieważ popełniłam pewien błąd, namawiana przez męża do opowieści o swoich poprzednich... Przeczytaj więcej...

Seks z przyjaciółmi, żona jakiej nie znałem

Po długich rozmowach zbiornikowych wreszcie postanowiliśmy się spotkać z internetowo zaprzyjaźnioną para. Znaleźliśmy opiekę dla dzieciaków i z radością odebraliśmy Was z dworca. Wynajęliśmy na nasze spotkanie piękny apartament dla kilku osób z Jakuzzi i 3 łazienkami. Byliśmy bardzo spięci czy Was m się spodobamy czy się polubimy. Jednak już po kilku chwilach rozmowy wiedzieliśmy ze będzie to miłe popołudnie. W hotelowej restauracji i zjedliśmy pyszny obiad, zasypując... Przeczytaj więcej...

Londyńska studentka cz.2

Znalazłam dwa dość ciekawe ogłoszenia,ciekawe dla mnie i nadal tak bardzo podniecające jak to pierwsze Roberta.Długo nie zastanawiałam się nad odpisaniem,kaska i sex to było to czego teraz chciałam.Wolność i luzik coraz bardziej mi się podobały.Pierwsze ogłoszenie brzmiało: 1"Zapłacę za loda w aucie" 2"Szukam młodej dziewczyny do stałych spotkań sponsorowanych(najlepiej szczupłej).Cena spotkania do uzgodnienia.Zdjęcie przyśpieszy moją odpowiedż i kontakt.Dziewczyny nie... Przeczytaj więcej...

Narkotykowa orgia

Mam zamiar wykorzystać niepowtarzalną okazję do zabawy. Rodzice wyjechali na weekend do rodziny, a mająca się opiekować mną siostra, nocuje dziś u swojego chłopaka. Do klubu wchodzę na jej dowód. Makijaż, 'pożyczona' od siostry króciutka sukienka i pewność siebie pomagają oszukać obsługę. Wyglądam na 18 lat! Nie wyglądam jak moje koleżanki z klasy. Jestem od nich niemal o głowę wyższa, mam kobieco zaokrągloną figurę i kształtne, obfite, jak wszystkie kobiety ze strony... Przeczytaj więcej...

Costa Brava

Ehh, nie ma to jak wakacje nad hiszpańskim morzem. Słońce, plaża i kobiety w bikini. Tanie, luksusowe hotele i nocne bary bary. Na takim właśnie wyjeździe był Wojtek. Wojtek był szczupłym 27 letnim, wysokim, ciemnym blondynem, o brązowych oczach , lekkim zarostem. Przyjechał do słonecznej Hiszpanii, żeby odpocząć od codziennej monotonii życia na Warszawskim osiedlu. Wyjazd wygrał w konkursie radiowym i był podekscytowany już od samego lotniska. Nie ma się co z reszta dziwić... Przeczytaj więcej...

Wakacje pod namiotem

To był mój pierwszy wakacyjny wyjazd bez rodziców! Po długich zabiegach moi i koleżanki rodzice zgodzili się, byśmy spędziły dwa tygodnie pod namiotem, na Mazurach. Miałyśmy dopiero po osiemie lat i rodzice nie zgodzili się na biwakowanie na polu namiotowym. Miałyśmy rozbić się na działce ojca koleżanki. Nasze miejsce do biwakowania było urocze. Położona nad jeziorem działka była jeszcze nie zabudowana, za to miałyśmy już dostęp do prądu, a w niewielkiej drewnianej szopie... Przeczytaj więcej...