Filmy porno, sex filmy i sex galerie za darmo
Zaloguj się | Nie masz konta? - Rejestracja!

Najczęściej oglądane

OceńOceńOceńOceńOceń
Śr. 3,00 z 11, 25727 wyświetleń
Dodano: 27.01.2016 14:44
Biegałem po lesie już od godziny. Żar lał się z nieba. Poprzedniego dnia wypiłem sporo i teraz zamierzałem wypocić alkohol. Byłem w tym szczególnym stanie pobudzenia, kiedy w środku jest się gorącym, a jednocześnie jakby przewrażliwionym i wszelkie bodźce zmysłowe odbiera się bardzo wyraziście. W pewnym momencie wyprzedziła mnie rowerzystka. To była prawdziwa nimfa. Jej widok uderzył mnie tak, jak gdyby ktoś nagle polał moje trzewia gorącą wodą. Miała niewiele ponad...
OceńOceńOceń
Oceń
Oceń
Śr. 3,09 z 11, 25538 wyświetleń
Dodano: 15.04.2013 21:00
Gdy wyszła z łazienki udała się po coś do kuchni. Ja w tym czasie poszedłem wziąść odświeżającą kąpiel. Wychodząc usłyszałem: - mógł byś przyjść do dużego pokoju? Oczywiście od razu tam się skierowałem. Ona w samych szlafroku szła w moim kierunku z dwoma kieliszkami i butelką wina. Przepraszam że tylko wino ale to co miałam mocniejszego wczoraj wypiliśmy. Ja na to że nie ma sprawy wino tez może być. Usiedliśmy na kanapie. Ciocia od razu zapytała się: - jak...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,90 z 21, 25493 wyświetleń
Dodano: 07.04.2016 21:09
To chyba normalne, że jako młody chłopak w liceum fantazjowałem o nauczycielkach. Starsze, dojrzałe kobiety zawsze mnie szalenie pociągały. Zwłaszcza nasza polonistka, niezwykle zgrabna, bardzo elegancka, najczęściej ubierała się w obcisłe spódnice lub sukienki, do tego nieodłączne szpilki. Pani od geografii też była niezła... Ale do rzeczy - w liceum to były tylko fantazje, przed snem wyobrażałem sobie, co mógłbym z nimi robić w gabinecie po lekcjach, ale nigdy oczywiście...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,91 z 22, 25449 wyświetleń
Dodano: 18.11.2015 21:50
Ja, 18 letnia, mała i zgrabna rudowłosa nastolatka, o bardzo gorącym charakterze. I mój brat. Pamiętam jak zaczęliśmy nasze zabawy. Byłam ciekawa czy mój braciszek się masturbuje. Zawsze w czasie kiedy on szedł się kąpać, ja biegłam do jego pokoju i ukrywałam się najpierw w szafie, później pod biurkiem, bowiem uznałam, że będę mieć stamtąd lepszy widok. Pamiętam ten pierwszy raz kiedy widziałam z bliska jego 19cm kutasa. Po kąpieli zawsze wchodził do pokoju i siadał...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,80 z 10, 25413 wyświetleń
Dodano: 20.01.2015 13:00
Treść jest jedynie moją wyobraźnią. Mam 16 lat, więc chcąc nie chcąc, robię wszystko na przekór starszym.Tego dnia kumpel robił domówkę, a ja miałem areszt domowy, i oczywiście nie mogłem na nią iść. Kiedy starsi wyszli z domu wymknąłem się przez okno. Było już dość ciemno a do domu kumpla miałem ok 25 minut na piechotę, na dodatek przez las. Będąc niedaleko domu kumpla usłyszałem że ktoś za mną idzie, odwróciłem się lecz nikogo nie zauważyłem, więc obróciłem...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,67 z 3, 25275 wyświetleń
Dodano: 19.04.2012 18:00
Zbliżał się koniec sezonu działkowego, ale pracy nadal nie brakowało. Ostatnie koszenie trawy, uprzątnięcie liści, zabezpieczenie drzewek? Wczesnym popołudniem miałem już dość i zdrzemnąłem się na rozwieszonym między jabłonkami hamaku. Kiedy po jakimś kwadransie ocknąłem się, nie zobaczyłem już w zasięgu wzroku pracującej Ewy? Wstałem z hamaka, rozejrzałem się po całej działce ? nadal nic. Wściekły że zostawiła mnie samego z robotą chciałem przebrać się w altanie...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,82 z 11, 25077 wyświetleń
Dodano: 10.09.2013 22:00
Czesc. Ostatnio pisalem o przygodzie podczas wyprawy rowerowej. Ostatnio zdarzyla mi sie dosyc podobna przygoda ktorej sie nie spodziewalem. Byla sobota wieczor, nie mialem zadnych planow i nudzilem sie w domu. Nagle zadzwonil do mnie Krzysiek, ten ktoremu zrobilem loda. Spytal czy mam plany i czy chce wpasc do niego. Z braku jakichkolwiek planow i mega nudy uznalem ze czemu niem od tamtej sytuacji minelo juz troche czasu i zaden z nas nie poruszal tego tematu wiec nie mialem zadnych podejrzen....
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,83 z 6, 25056 wyświetleń
Dodano: 03.09.2013 20:00
Witam Chciałem dziś napisać swoją historię, która miała miejsce zeszłego lata, jestem 30 letnim normalnym facetem, kawalerem mam na imie Emil, wiec była to sobota lipcowa, upał był straszny ponad 30 stopni, wieczorem ustawiłem sie z dwoma kolegami na piwko do baru na naszym osiedlu, jak dotarłem ok 20 oni juz byli zajeli stolik ale w knajpie było jeszcze mało ludzi, po ok godzinie ludzi nalazło juz sporo wiec aby kupić kolejne piwo musiałem stać w kolejce, a za mna podeszła Ewa...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,78 z 9, 24980 wyświetleń
Dodano: 27.12.2013 20:00
Pewnego lata wyjechałem do sanatorium do Szczawna Zdrój miałem wtedy 20 lat, gdy zajechałem na miejsce poszedłem do recepcji izgłośniłem się do pobytu, pani z recepcji zakwaterowała mnie w pokoju z innymchłopakiem ( później okazało się że jest w moim wieku ) nie mieli już innychwięc mieliśmy pokój na dwóch. Cała grupa zebrała się dopiero na kolacji, a pojej zjedzeniu poszliśmy do głównego salonu gdzie zaczęliśmy się poznawać, byłotam dość dużo młodych osób ku...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,82 z 11, 24948 wyświetleń
Dodano: 02.03.2013 06:00
W dużym, słabo oświetlonym pomieszczeniu, w wygodnym fotelu, siedział ciemnowłosy, dobrze zbudowany mężczyzna. Jego twarz spowijał gęsty dym. Palił wielkie, grube cygaro i co chwilę spoglądał na wiszący naprzeciw niego zegar. Nie wyglądał jednak na kogoś, kto by gdzieś się śpieszył ? zachowywał się spokojnie, a jego ruchy były powolne. Dopił znajdujące się w szklaneczce whisky, dopalił do końca cygaro i wstał. Z wolna ruszył w kierunku wyjścia. Za godzinę zaczynała...
Kategorie
Amatorki (8927)
Anal (11857)
Anime (603)
Azjatki (2255)
BDSM (1330)
Bikini (1189)
Bisex (135)
Blondynki (19206)
Brunetki (19288)
Bukakke (186)
Ciąża (141)
Creampie (1400)
Dojrzałe (2112)
Drobne (520)
Faceci (613)
Fetysze (3595)
Fisting (552)
Gangbang (379)
Geje (1046)
Hardcore (16649)
Hentai (111)
Laski (21917)
Latex (419)
Latynoski (762)
Lesbijki (5897)
Mamuśki (5737)
Murzynki (1781)
Nastolatki (13198)
Oral (29634)
Orgie (571)
Owłosione (1782)
Pissing (177)
Polskie (483)
Pończochy (5818)
Puszyste (1615)
Rajstopy (671)
Rude (3117)
Shemale (340)
Squirting (314)
Stare (170)
Stopy (873)
Striptiz (234)
Wytryski (22083)
Zabawki (6564)
Znane (210)