Filmy porno, sex filmy i sex galerie za darmo
Zaloguj się | Nie masz konta? - Rejestracja!

Opowiadania erotyczne

Oceń
Oceń
OceńOceńOceń
Śr. 1,85 z 20, 4482 wyświetleń
Dodano: 02.03.2017 15:14
Opowiem wam moją historią ze snu. Fajna jest. No to opowiadam. Dawno , dawno temu w dzikim lesie żyło sobie plemię mężczyzn. Samych mężczyzn... Nie gardzili. Tam nie było gry wstępnej... Potrafili sobie dogodzić naturalnie, panowały tam spartańskie warunki. Żyli w ogromnej krainie. Lasy, góry rzeki... a oni nie tradycją wychodzić dalej. Chyba, że na łowy. I tak jak w tym przypadku , grupka 7 mężczyzn wyszła rankiem na łowy zapuszczając się głęboko w las. Idąc spokojnie...
Oceń
Oceń
OceńOceńOceń
Śr. 1,95 z 21, 6135 wyświetleń
Dodano: 28.02.2017 10:54
Więc tak wygląda bycie dominowanym? Wolałbym nigdy nie wiedzieć. Czułem jakby coś rozrywało mnie od środka. Tym czymś były palce Adriana. Trzy ruchające mnie palce, a ja nawet nie mam jak wyrazić swojego sprzeciwu. Przeszkadzają mi bokserki chłopaka w ustach. Nie może tego długo robić, przecież co mu to daje, myślałem. Niestety, dowiedziałem się po chwili. - Co jest misiu, nie mów że to cię boli? Przecież to dopiero początek! - Poczułem wtedy błogą ulgę. Wyjął je...
OceńOceńOceń
Oceń
Oceń
Śr. 3,30 z 20, 5250 wyświetleń
Dodano: 27.02.2017 21:10
widze ze pierwsza czesc wam sie spodobała wiec czas nad druga miłego czytania :) w niedziele zadzwonił do mnie szef żeby mi powiedzieć ze po grafik moge już przyjechac odrazu sie ubralem i pojechałem po niego miałem w tym tygodniu wolna środę i niedziele postanowiłem odrazu zadzwonic do mojej Pani i ja poinformowac -czesc Januszku -Pani Aniu mam już grafik -szybko dzwonisz czyżbyś sie za mna stęsknił haha -mam wolna środę i niedziele w tym tygodniu -swietnie to w srode...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,28 z 25, 3969 wyświetleń
Dodano: 27.02.2017 17:10
Przed wyjściem na basen zadzwoniłem do Krzysia, by uświadomić mu, że będzie mój kuzyn, który też lubi chłopaków, więc szykuje się fajna zabawa. Krzysiek też miał dla mnie niespodziankę. Okazało się, że ma dobrego kumpla z którym dotychczas tylko gadał o waleniu i o wspólnym problemie, mianowicie o braku możliwości przez uciążliwe, młodsze rodzeństwo. Mój odważniejszy po pewnych eksperymentach przyjaciel z basenu zaryzykował i zaproponował kumplowi, by poszedł z nim...
OceńOceńOceń
Oceń
Oceń
Śr. 3,23 z 22, 5029 wyświetleń
Dodano: 27.02.2017 13:10
Dlaczego Panie zakłądają bikini gdize góra jest bez ramiączek ? Przysłowiowe -TOP-y ? Pas materiału nie podtrzymywany ramiączkami ? WIelu pyta dlaczego ? Rozwiązanie jest proste, bo ciągle trzeba poprawiać i lubi spadać, a przynajmniej to jest powód dla któego ja uwielbiam tego rodzaju stroje kąpielowe. Park wodny w Tarnowskich górach keidyś był fajny, obecnie za zimny i nudny, ejdyną atrakcją są przystojni ratownicy i zjeżdżalnie. Właśnie dzięki zjeżdżalniom owe bikini...
OceńOceńOceń
Oceń
Oceń
Śr. 3,24 z 25, 5512 wyświetleń
Dodano: 24.02.2017 20:44
z góry przepraszam za rozpisanie sie na poczatku miłego czytania życzę :) cześć wszystkim nazywam sie Janusz i opowiem wam historie która zdążyła sie naprawde ale zanim do tego dojdziemy to opowiem wam cos o mnie wiec ja jestem wysokim ciemnym blondynem dobrze zbudowanym polowe mojego życia spedzilem w siłowni a druga w pracy miałem pare dziewczyn ale nigdy nie chciałem poważnego zwiazku jak to bywa jak wkracza sie w prawdziwe dorosłe życie kontakt ze znajomymi w pewnym stopniu...
OceńOceńOceń
Oceń
Oceń
Śr. 3,40 z 25, 8187 wyświetleń
Dodano: 24.02.2017 16:44
Piątek w biurze, czas nawet się nie ciągnie, po prostu stoi w miejscu. Siedziałem przy biurku i nudziłem się niemiłosiernie. Obczaiłem już wszystkie dziewczyny w pracy i każdej przyznałem gwiazdki, już mnie znudziła ta zabawa. Postanowiłem wyskoczyć na dłuższy obiadek, żeby czas jakoś szybciej minął. Siedziałem na obiedzie ponad godzinę i oceniałem laski z sąsiednich biur. Nie było nic specjalnego, więc najwyżej się uśmiechałem gdy nasze spojrzenia się spotkały. Dobrze...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,95 z 20, 2711 wyświetleń
Dodano: 24.02.2017 12:44
Kto powiedział że kobieta źle jeździ ? Chętnie takiej osobie kopnę między nogi... Ja osobiście posiadam większość kategori, od motocykla aż po ciężarówki. Moi rodzice kładli nacisk i tym sposobem mam praktycznie pełną dowolność w tym czym jeżdżę, brakuje mi licencji pilota i patentu żeglarskiego i będzie komplet. Co z tym dizie potrafię jeździć samochodem lepiej niż niektórzy panowie ale nie o tym. Jednak co prześladuje każdego kierowcę ... ? Sytuacja ta miała miejsce...
OceńOceń
Oceń
OceńOceń
Śr. 2,09 z 22, 14041 wyświetleń
Dodano: 23.02.2017 18:00
Zacznę może od tego że mam na imię Artur, mam 18 lat i jestem w ostatniej klasie liceum, niestety jakiś miesiąc temu rodzice oświadczyli mi że się przeprowadzamy. Była to dość szybka przeprowadzka gdyż już od dwóch tygodni mieszkam w nowym mieście i chodzę do nowej szkoły, a co za tym idzie do nowej klasy, w dodatku maturalnej klasy. To były straszne dwa tygodnie ,wiadomo jak to nowy nikogo nie znałem, nikt nie znał mnie więc cały czas w szkole siedziałem sam. Tak było aż...
OceńOceńOceń
Oceń
Oceń
Śr. 3,13 z 16, 2296 wyświetleń
Dodano: 23.02.2017 14:00
Arka znam od dosłownie piaskownicy. Od zawsze biegaliśmy razem potem imprezy i różne inne dziwactwa, jednakż enigdy nas nie ciagnęło do Siebie. On szybko zaczał znajdywać sobie dziewczyny, mi to też całkiem sprawnie szło i tka mijało nam życie. Przedstawiona sytuacja miała miejsce dwa lata temu. Wracając do domu zadzwonił do mnie telefon. Dzwonił Arek, zapłakany że dziewczyna ( nie wpsomne która) znowu go rzuciła, ale tym razem przez SMS i zniszczyła mu opinię i nie wie...
Kategorie
Amatorki (8854)
Anal (11792)
Anime (601)
Azjatki (2247)
BDSM (1327)
Bikini (1188)
Bisex (135)
Blondynki (19107)
Brunetki (19197)
Bukakke (186)
Ciąża (139)
Creampie (1390)
Dojrzałe (2100)
Drobne (516)
Faceci (606)
Fetysze (3586)
Fisting (551)
Gangbang (373)
Geje (1041)
Hardcore (16595)
Hentai (109)
Laski (21794)
Latex (417)
Latynoski (761)
Lesbijki (5875)
Mamuśki (5721)
Murzynki (1776)
Nastolatki (13166)
Oral (29504)
Orgie (570)
Owłosione (1776)
Pissing (177)
Polskie (483)
Pończochy (5788)
Puszyste (1608)
Rajstopy (670)
Rude (3116)
Shemale (340)
Squirting (310)
Stare (169)
Stopy (867)
Striptiz (232)
Wytryski (21995)
Zabawki (6545)
Znane (210)