PORNZONE - SEXPLANETA: Darmowe Porno, Sex Filmy, Galerie, Zdjęcia, Opowiadania erotyczne

Najnowsze opowiadania erotyczne

Na PornZone przeczytasz również najlepsze opowiadania erotyczne po polsku. Sprawdzaj najnowsze sex historie, dodawaj swoje własne opowiadania i komentuj seks opowiadania, które podobają ci się najbardziej.

Nauczycielka Matematyki cz.3

Zmysłowo poruszała swoimi pośladkami sprawiając mi tym niewymowną wręcz przyjemność. Jej ciasno opięte spodniami uda co chwilę zaciskały się na moich nogach. Ela siedziała na mnie okrakiem i żywiołowo bawiła się moją głową przysuwając ją w stronę swoich schowanych w staniku piersi i odsuwając z powrotem na pewną odległość. Zabawa sprawiała jej ogromną radość i w jej śmiechu było coś z nastoletniej dziewczyny, którą już od kilkunastu lat nie była. Nasze ruchy... Przeczytaj więcej...

Przygoda z sąsiadką

Siemka mam na imię Mateusz jestem wysoki 189 cm wzrostu dobrze zbudowany ciemny blondyn. Chciałbym wam opowiedzieć historie która wydarzyła się kilka dni temu.O tuż to mam sąsiadkę która zawsze przychodzi rano czesać moją młodszą siostrę która ma 10 lat . Moja sąsiadka ma 45 lat jest bardzo atrakcyjną kobietą ma zgrabny tyłek duże piersi wydaje mi się że rozmiar miseczki ma 75D wzrostu ma chyba 175 cm.Mieszkamy w jednym bloku i dlatego moja mama porozmawiała z sąsiadką... Przeczytaj więcej...

Nauczycielka Matematyki cz. 2

Patrzyła na mnie jednym z tych spojrzeń, które potem bardzo długo się pamięta i które nawiedzają człowieka każdej nocy. W jej oczach widziałem pożądanie i długo skrywaną chęć zrobienia tego, co właśnie miało się wydarzyć. Jeżeli widzieliście kiedyś w oczach kobiety niepohamowaną rządzę bliskości to wiecie o czym mówię. Moja nauczycielka przełamała wszelkie wewnętrzne opory i teraz ze stuprocentową pewnością mogłem stwierdzić, że pragnie ona tego samego co... Przeczytaj więcej...

U mojego Pana

Gdy zadzwonił telefon, wiedziałem że dzwoni mój Pan. Zerwałem się i nacisnąłem zielony przycisk. -Co tak długo dziwko?? Za godzinę masz być u mnie-usłyszałem Prysznic, golenie kutaska, lewatywa.. Kurtka, sweter, spodnie, buty i biegiem do samochodu. Mój Pan nie lubi jak się spóźniam, niestety znowu nie zdążyłem. Podjechałem pod bramę, wysiadłem i wcisnąłem przycisk domofonu. -Spóźniłaś się dziwko-usłyszałem groźny głos mojego. Wszedłem, brama zatrzasnęła się... Przeczytaj więcej...

Kolęda

Mieszkam w małym mieszkanku razem z ciotką i mamą. Pewnego dnia w styczniu okazało się że odwiedzi nas ksiądz po kolędzie. Średnio mnie to ucieszyło ale spoko. Moja mama wyjechała do dziadków więc musiałem wszystko ogarnąć sam, bo ciocia była w pracy. Koło 17 przyszedł ksiądz. Trochę się zdziwił, że jestem sam, ale nic nie mówił. Dał mi obrazek, pogadał chwilę i zbierał się do wyjścia. Gdy chciał wyjść, w drzwiach zderzył się z ciotką. - Szczęść Boże - powiedział-... Przeczytaj więcej...

Nauczycielka Matematyki cz.1

Każdy uczeń nie może się doczekać zakończenia roku szkolnego. Koniec czerwca rozpoczyna błogie dwumiesięczne wakacje, podczas których liczy się tylko odpoczynek, spotkania ze znajomymi, browar w plenerze i letnie romanse. W tym roku miało być jednak inaczej, ponieważ czekały mnie ostatnie w życiu szkolne wakacje... zaraz po maturze. Rok szkolny kończyliśmy w kwietniu i czas pozostały do pierwszego egzaminu z dojrzałości mogliśmy przeznaczyć na naukę. Przez cały rok wmawiano... Przeczytaj więcej...

Spotkanie za pomocą internetu

zaczne od tego ze poznalismy sie na sexfotce. Ja szukalem chlopaka do spotkania, trafilem na takiego fajnego umiesnionego. Wiec napisalem do niego on mi oczywiscie odpisal. Pisalismy do pozna. Na drugi dzien znowu pisalismy i umowilismy sie bez wahania. Przyjechal do mnie autem. Pojechalismy w ciche miejsce zeby nikt nam nie przeszkadzal. Gdy juz dojechalismy czulem jak moje serce bije jak dzwon, on teZ siw czul dziwnie ale pominmy to. POSZLISMY NA TYL SAMOCHODU. SIEDZIELISMY CHWILE CICHO PO CHWILI... Przeczytaj więcej...

Mój pierwszy raz

Hej. Mam na imię Bartek. To zdarzyło się naprawdę. Nie dawno znalazłem sobie dziewczynę. Kasia... Nawet wysoka ładna ruda dziewczyna z dużymi cycuszkami ,jędrnym tyłeczkiem i ponętnym językiem. Ja byłem brunetem,też wysoki niebieskie oczy troszeczkę umięśniony. Chodziłem z nią jakiś miesiąc. Było nam fajnie ale w szkole zmieniała sie czesto nie do poznania, nie przyznawała się do mnie. pisaliśmy smsy dzień i noc. nasze spotkania był naprawdę rzadkie z takiego powodu że... Przeczytaj więcej...

W odwiedzinach u kolegi

Pewnego dnia wybrałem się do mojego kolegi Piotrka.Jesteśmy z Piotrkiem w jednym wielu mamy podobne zajnteresowani.Piotrek ma 35/40 letnią mame ma na imię Beata.Jest wysoką szczupłą blondynką .Ma spore piersi i zgrabną dupcie.Bardzo mi się podoba, ale wracając do tematu poszedlem do Piotrka , gdy zadzwoniłem do drzwi to otworzyła je właśnie Beata.Powiedziała , że Piotrek będzie gdzieś tak za 40minut i jeśli chcę to mogę zo jej stać i na niego zaczekać.Wszedłem do środka... Przeczytaj więcej...

Chciala tego - cdn

Dokańczam historie z moja Lady, a wiec tak. Kiedy zaczela go ssac i mielić językiem, chcialem bardzo spuscic jej sie w usta. Pieprzyc jej buzie jak bezwstydny klient zwyklej szmaty. Ale mi na to nie pozwolila. Dosiadla mnie, zaczela,mnie ujeżdżać a ja zaczalem jeczec, Zlapalem ja za biodra nie pozwalając jej przestać ruszać sie. Jej cialo podskakiwalo, bylo slychac jak jej cipka mlaskala od soczkow.. - Ooo tak, Kamil. Boze.. Jeszcze. Jeszcze kurwa ! Bylo to blaganie z rozkazywaniem. Zwolnila... Przeczytaj więcej...